close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוצרי אריזה

מערכת שורשח תשרי, תשפג03/10/2022

מה הופך מוצר למותג? מה הופך מותג למבוקש? מה הופך מותג מבוקש לנמכר? מה הופך מכירת מוצר לכלי שיווקי פעיל?

תגיות:
צילום: freepik

מיתוג ושיווק הן שתי פעולות שמשלבות ידיים ומזינות אחת את השנייה. בעולם הפרסום, מיתוג חכם הוא מפתח להצלחה ושיווק חכם הוא השיטה למנף אותה.

יש שיטות שונות ליצור מיתוג מדויק לעסק בניהן הקניית שם מקורי וקליט למוצר, יצירת שפה ייחודית, חשיבה על קו קריאייטיב מעניין, סיגול נכסי מותג בולטים ועוד. שיטה נוספת וחשובה מאוד היא שימוש במוצרי אריזה התואמים את רוח המותג. לשיטה זו מספר יתרונות:

  1. חווית משתמש – אריזה מיוחדת, מעניינת או בלעדית למוצר של עסק מסוים, מעניקה ללקוחות תחושת יוקרה המעלה בעיניהם את ערך המוצר ומתייגת אותו
    צילום: freepik
    בראשם כמותג.
  2. בידול – יצירת מוצרי אריזה אקסקלוסיביים למותג שלכם מבדלת אותו משאר המתחרים בקטגוריה. מעבר לכך – הקפדה על הפרטים הקטנים ביצירה מקשה על חיקוי של העיצוב וכל ניסיון להידמות למותג ייחשב כחיקוי. מותג שיש לו חיקויים נחשב לטוב יותר מחבריו לקטגוריה, גם אם מדובר בצורת האריזה שלו.
  3. כלי שיווקי – מוצרים כמו שקיות, עטיפות או קולבים, הם דרך להשתמש בלקוחות כשלטי פרסום. כלומר, כאשר לקוח מסתובב עם שקית שעליה מוטבעים שמו של המותג לצד הלוגו שלו, הוא למעשה משדר לסביבה "גם אני קניתי שם". זו עובדה ידועה שטבע האדם לבחון את התנהגות האנשים האחרים בסביבתו ולחקות אותה ועל כן מוצרי אריזה יכולים לשמש כאלמנט שיווקי חזק לעסק שלכם.

למה חשוב לשים לב ביצירת קו מוצרי אריזה למותג?

  • אחידות בנראות של המוצרים השונים משקפת יציבות וחוסר התפשרות על ערכי המותג. אם הלוגו מופיע על גבי השקיות כאשר הסלוגן של העסק מוטבע מתחתיו, בנייר העטיפה אסור שהסלוגן יופיע מעל הלוגו. יצירת תמונה קבועה של המותג בראשם של הלקוחות תסייע להם לזהות אותו ממרחקים ולאתר אותו מבין כל אלפי המסרים אליהם נחשף אדם ביום.
  • איכות – איכותם של החומרים בהם העסק משתמש כדי לארוז מוצרים או לפרסם את עצמו מעידה על איכות המותג עצמו. ככל שהחוויה הכוללת מהמוצר שלכם תהיה טובה ונעימה יותר בעיני הלקוח, כך הוא יתפוס אתכם כמותג יוקרתי יותר השווה את ההוצאה.
  • טרנדים – התייחסות לטרנדים אופנתיים, חגים, אירועים עכשוויים וכד' היא למעשה שיטת הRTM – real time marketing, המאפשרת למותג להוכיח את הרלוונטיות שלו בהתאם למתרחש בתקופה. קולקציית אריזות חג לדוגמה היא רעיון נהדר שיעביר לקהל הלקוחות מסר של חגיגיות ויוקרה.
  • גיוון – השקיעו מאמצים בייצור של יותר ממוצר אריזה ממותג אחד. גיוון בין שקיות, קופסאות, ניירות עטיפה וכד' מעניקים תחושת עושר ללקוח, מעבר לכך שכל פתרון אריזה יכול להתאים למוצר אחר של העסק.

מיתוג של מוצרי אריזה והפיכתם למוצרי פרסום היא תחנת חובה בבנייתו והחזקתו של כל עסק השואף להפוך למותג. שימו לב שאתם עושים זאת בחכמה ובאהבה.

למידע נוסף ליחצו – מוצרי פרסום

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה